Rekrytointi

Hallinnon ja johdon assistentti

Hepacon on yksi Suomen suurimmista, vain omien työntekijöidensä omistuksessa olevista talotekniikan suunnittelu- ja konsultointiyrityksistä. Asiantuntijamme palvelevat kaikilla talotekniikan osa-alueilla kiinteistön koko elinkaaren ajan. Olemme keskittyneet vaativiin julkisen, teollisuuden sekä asuinrakentamisen uudisrakennus- ja peruskorjauskohteisiin. Yrityksemme on nuorekas, aikaansaava ja tulevaisuuteen tähtäävä. Kestävän kehityksen periaatteet ja yhteiskuntavastuu ovat meille tärkeitä.

Hepaconilla työskentelee yli 80 talonrakennusalan suunnittelun ja konsultoinnin ammattilaista. Toimipisteemme sijaitsevat sekä Malmilla että Oulussa.
http://www.hepacon.fi


Etsitkö hallinnon avustavia tehtäviä ja viihdytkö monipuolisten toimistorutiinien parissa? Nautitko siitä, että työsi näkyy konkreettisesti tiimin ja organisaation arjessa? Jos vastasit kyllä, saatat olla juuri etsimämme henkilö!

Haemme nyt HALLINNON JA JOHDON ASSISTENTTIA Helsingin toimipisteellemme. Kyseessä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus, ja työsuhde solmitaan aluksi yhdeksi vuodeksi. Tehtävässä työskentelet toimistollamme Malmilla ja työaikasi on 37,5 h/vko. Toivomme, että aloitat työpäiväsi viimeistään klo 8:30.

Monipuoliset työtehtäväsi sisältävät avustavia talous- ja henkilöstöhallinnon tehtäviä. Lisäksi vastaat yleisistä toimistorutiineista, kuten puhelinvaihde, postituspalvelut, kahvi- ja asiakastarjoilut, toimistotarviketilaukset, matkaliput sekä lounas- ja liikuntaseteleiden jakaminen. Tehtävässä toimit myös some- ja tyky-ryhmän jäsenenä.

Työsi sisältää mm.:

  • Ostoreskontraan saapuvien kulujen käsittely ja tarkastus (ostolaskut sekä matka- ja kululaskut)
  • HR-tukitoimet (Epassi, tuntikorttitoiminnot, koulutushallinta, työsuhdepolkupyörät, työterveyden henkilörekisterin hallinta ja henkilöstön muistamiset)
  • Intranetin ylläpito ja sisällön päivittäminen
  • Oman henkilöstön tuntikirjauksiin liittyvät päivitykset, korjaukset ja selvitykset sekä tuntikorttien sulkemisprosessi projektinhallintajärjestelmässä (Koho)
  • Projekti- ja asiakastietokannan ylläpito
  • Yleisen sähköpostin koordinointi
  • Tapahtumien ja juhlien järjestelyistä vastaaminen (mm. HepaGolf, kesäjuhlat, pikkujoulut)
  • Muun hallintotiimin sijaisena ja/tai kuormitusapuna toimiminen


Mitä toivomme sinulta?

Tehtävään soveltuvasta koulutuksesta ja työkokemuksesta on sinulle hyötyä, mutta sitäkin tärkeämpänä pidämme reipasta ja positiivista asennetta. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka. Asiakaspalvelu on sinulle luontevaa ja viihdyt assistentin roolissa. Työssä onnistuminen edellyttää hyvää tietoteknistä osaamista sekä sujuvaa suomen kielen taitoa.

Mitä me Hepaconilla tarjoamme sinulle?

Hepacon on työntekijöidensä näköinen ja meillä työntekijät viihtyvät pitkään. Erilaiset ihmiset muodostavat meillä toimivan ja rennon kokonaisuuden. Panostamme henkilöstömme viihtyvyyteen, sillä osaava ja motivoitunut työntekijä on meille ensiarvoisen tärkeä. Tarjoamme sinulle palkan lisäksi erinomaiset työsuhde-edut aina viikoittaisesta hierojasta laajaan vapaa-ajan tapaturmavakuutukseen.

Hakeminen meille on helppoa!

Hakeminen meille on helppoa myös mobiilisti. Täytä hakulomake viimeistään 22.10.2025, niin olet mukana hakuprosessissamme. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian. Työt alkavat sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä WeCon Oy:n kanssa ja työsopimus solmitaan suoraan Hepacon Oy:n kanssa. Lisätietoja voit halutessasi kysyä WeCon Oy:n Laura Willbergiltä p. 050 586 2769. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-11.

HAE PAIKKAA

Avoimet työpaikat →